Info si programari : 0745 - 366.000; 0735 - 890.000; 0364 - 730.533
LUNI - VINERI : 06:00 - 23:00   |   S : 09:00 - 18:00   |   D : 10:00 - 17:00
fitness cluj, cycling cluj, zumba cluj, masaj cluj, trx cluj, kangoo jumps cluj, dans cluj, aerobic cluj, sala sport cluj, sala cluj
Este necesara o dieta saraca in sare, carbohidrati sau grasimi?

Oricine poate beneficia de pe urma unei diete sanatoase, dar nu toti au aceleasi nevoi nutritionale. Femeile insarcinate, copiii aflati in perioada de crestere si varstnicii au nevoi speciale in ceea ce priveste alimentatia. Bolnavii cu hipertensiune arteriala trebuie sa-si reduca sarea din alimentatie; cei cu niveluri crescute de colesterol ar trebui sa apeleze la diete care limiteaza consumul de grasimi saturate si colesterol; iar cei cu diabet zaharat trebuie sa-si imparta in portii cantitatea de carbohidrati ce trebuie consumata intr-o zi.

Si in cazul persoanelor sanatoase trebuie urmarita cantitatea de sare, grasime si zahar consumata, pentru a preveni aparitia unor afectiuni precum hipertensiunea arteriala si hipercolesterolemia. Limitarea cantitatii de sare se poate face prin consumarea a cat mai multe alimente proaspete. Hrana preparata, precum supele, gustarile gen fast-food sau mancarea conservata, au un continut crescut in sare (sodiu). De asemenea, trebuie urmarita cantitatea de grasimi consumata. Inlocuirea grasimilor saturate cu cele mononesaturate se poate face prin folosirea uleiului de masline sau rapita.

Introducerea acizilor omega-3 si omega-6 care pot fi gasiti in peste, nuci, semnite de in, ulei de rapita si boabe de soia este, de asemenea, benefica.
Dietele cu un continut scazut de carbohidrati ajuta initial la pierderea in greutate, dar nu sunt benefice pe termen lung. Aceste diete sunt bogate in grasimi totale si saturate si sarace in fibre. Ele restrictioneaza consumul de cereale, fructe, legume, alimente care protejeaza impotriva aparitiei bolilor si furnizeaza importante principii nutritive.

In cazul in care carbohidratii reprezinta o problema, este indicata consumarea complexelor de carbohidrati, precum cereale integrale, legume si pastai, deoarece furnizeaza o larga varietate de nutrienti si fibre. Carbohidratii simpli, precum dulciurile si bauturile carbogazoase, au calorii multe, sunt sarace in nutrienti si nu contin fibre.

O dieta sanatoasa inseamna un regim alimentar?

Adoptarea unei diete sanatoase nu inseamna regim alimentar; reprezinta o metoda de a imbunatati sanatatea. Consumarea regulata a unei diete echilibrate, sarace in grasimi saturate si bogate in cereale integrale, fructe, legume si grasimi bune (cum ar fi uleiul de masline) va reduce riscul aparitiei unor afectiuni.

Asocierea unui regim de viata activ cu o dieta sanatoasa, va inbunatati si mai mult starea de sanatate. Exercitiile fizice regulate reduc semnificativ riscul aparitiei bolilor cardiace, a hipertensiunii arteriale, a accidentelor vasculare cerebrale, a diabetului tip 2, a obezitatii, a anxietatiidepresiei si a cancerului de sancolon si a sistemului reproductiv feminin.

ANUNTURI
»    Angajam FEMEIE DE SERVICIU
»    Program special de 1 Mai !!!
»    Angajam RECEPTIONER si PERSOANA PENTRU CURATENIE
»    Program special de sarbatori
ARTICOLE
»    PILOXING®
»    Ce este astenia de primavara si cum ii facem fata?
»    Cum lupti cu stresul din perioada examenelor?
»    Cantar de analizare corporala Tanita
EVENIMENTE
»    BiG Martisor Party
»    Concurs Valentines Day
»    BiG Halloween Party
»    BiG Summer Party Sun Tropez
    DESPRE NOI     INFORMATII UTILE     ULTIMELE EVENIMENTE
Oferta companii
Regulament
Presskit
Contact
BiG Martisor Party
BiG Martisor Party
Concurs Valentines Day
Concurs Valentines Day
BiG Halloween Party
BiG Halloween Party
fitness cluj, cycling cluj, zumba cluj, masaj cluj, trx cluj, kangoo jumps cluj, dans cluj, aerobic cluj, sala sport cluj, sala cluj 0745 - 366.000
Home | Orar | Galerie | Servicii | Frumusete | Abonamente | Instructori | Contact